Naslovna // Zašto Dynamics CRM?
E2 CRM Hosting
Zašto E2 CRM Hosting?
Microsoft Dynamics CRM
Zašto Dynamics CRM?
E2 CRM Vanila i Brzi start
E2 CRM Hosting paketi
CRM za klijenta budućnosti
Besplatan Demo
Naručivanje
Cenovnik
Kontakt
Pitanja i odgovori za migraciju na Dynamics 365
mail
 
sharing

Zašto Dynamics CRM?


Microsoft Dynamics CRM je potpuno integrisan sistem za upravljanje odnosima sa klijentima, od prvog kontakta, preko prodaje, sve do post prodajne podrške. Ovo rešenje koristi preko 30.000 kompanija širom sveta u okviru kojih za 2.000.000 ljudi Microsoft Dynamics CRM predstavlja osnovni alat za svakodnevni rad.

Najveća snaga ovog rešenja leži u:
•    Prirodnoj vezi sa Microsoft Office paketom
•    Mogućnosti preciznog praćenja poslovnih procesa
•    Mogućnosti pristupa sa udaljenih lokacija
•    Mogućnost upotrebe sistema na mobilnim uređajima (Windows, iOS, Android)
•    Lakoći prilagođavanja i integracije
•    Fleksibilnim opcijama implementacije
•    Lokalizacija za preko 40 jezika uključujući i Srpski

Upravljanje odnosima sa klijentima (CustomerRelationshipManagement - CRM) nam može pomoći da snizimo troškove i povećamo profitabilnost tako što na sistematičan način organizujemo i automatizujemo poslovne procese u oblasti  prodaje, marketinga i korisničke podrške sa ciljem povećanja zadovoljstva i lojalnosti klijenata.

Sa druge strane organizacije u tržišnoj utakmici moraju biti prilagodljive i agilne – moraju efikasno odgovarati na pitanja kupaca koji danas imaju neograničen pristup informacijama. Ovi novi zahtevi nameću potrebu za osposobljavanjem zaposlenih za korišćenje novih i poboljšanih vidova tehnologije. Dynamics CRM nam pomaže da se prilagodimo zahtevima novih kupaca i iskoristimo moderne tehnologije na optimalan način i time ubrzamo naš rad i snizimo troškove:

 

Olakšavanje procesa– Mada koncept procesa može delovati donekle kruto, njegova jasna definicija omogućava organizacijama da bolje definišu svoje smernice i uputstva zaposlenim kako bi mogli da lakše izvršavaju zadatke i time propagiraju novi način razmišljanja o procesu širom organizacije.

 

„Agilnost“ u prodaji – Novi kupac je naoružan svim mogućim informacijama i ima velika očekivanja po pitanju stručnosti zaposlenih. CRM treba da obezbedi pravovremene informacije o klijentima - aktivnosti, istorija prodaje i druge bitne evidencije na jednom mestu.

 

 

 

Mobilnost u prodaji – Mobilni zaposleni su sada realnost: 60% zaposlenih u sektoru prodaje jedne kompanije čine, pre svega, oni koji rade van kompanije. Pristup CRM tehnologiji i podacima treba da da bude moguć sa sve raznovrsnijeg asortimana mobilnih telefona i tablet uređaja koje svakodnevno nose zaposleni.








Copyright © 2016 · E²CRM hosting · All rights reserved